مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 22:302023-10-17پزشكي

توضیح رییس بهداشت و درمان داراب درباره انتقال تجهیزات خانه پزشک روستای تیزاب


در پی انتشار تصاویری مبنی بر نگرانی از انتقال تجهیزات خانه پزشک روستای تیزاب به انبار شبکه بهداشت و درمان داراب، رییس شبکه بهداشت و درمان داراب در این خصوص توضیحاتی ارائه منتشر کرد.

- ایسنا/فارس در پی انتشار تصاویری مبنی بر نگرانی از انتقال تجهیزات خانه پزشک روستای تیزاب به انبار شبکه بهداشت و درمان داراب، رییس شبکه بهداشت و درمان داراب در این خصوص توضیحاتی ارائه منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سجاد رضایی امروز، 25 مهرماه با اشاره به انتشار این کلیپ در فضای مجازی گفت: خانه پزشک روستای تیزاب از جمله پروژه های افتتاح شده جدید در شهرستان داراب است که با توجه به استقرار پزشک مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تیزاب در شهرستان داراب و اعلام پزشک مبنی بر عدم نیاز به خانه پزشک روستا، موضوع انتقال تجهیزات پیش بینی شده برای این خانه پزشک به انبار مرکزی شبکه به دلیل حفظ امنیت و پیشگیری از هرگونه آسیب، در دستور کار قرار گرفت.

رییس شبکه بهداشت و درمان داراب محتوای انتشار یافته در این کلیپ و ابراز نگرانی افراد منتشر کننده در این زمینه را ناشی از عدم آگاهی صحیح از علت موضوع دانست و گفت: تجهیزات خانه پزشک این روستا جزو اموال مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب و به نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس بهداشت و درمان داراب درباره انتقال تجهیزات خانه پزشک روستای تیزاب

توضیح رییس بهداشت و درمان داراب درباره انتقال تجهیزات خانه پزشک روستای تیزاب