مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-14اقتصادي

ظرفیت های شیلاتی می تواند محوری برای توسعه گردشگری هرمزگان باشد


مدیرکل شیلات هرمزگان در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان گفت: ظرفیت های شیلاتی از جمله صید و صیادی و آبزی پروری می تواند محوری برای توسعه گردشگری هرمزگان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان امروز در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان گفت: ظرفیت های شیلاتی از جمله صید و صیادی و آبزی پروری می تواند محوری برای توسعه گردشگری هرمزگان باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های شیلاتی استان به ویژه صنعت پرورش میگو،صیادی و پرورش ماهی در قفس علاوه بر جاذبه های اقتصادی از جاذبه های گردشگری خوبی بهره مند است گفت : خوشبختانه استان هرمزگان با توجه به ظرفیت های شیلاتی خود می تواند محور خوبی برای توسعه گردشگری باشد.

بارانی از صنعت گردشگری به ویژه با محوریت تورهای بازدیدی تخصصی به عنوان صنعتی مکمل در فعالیت های شیلاتی یاد کرد و گفت: ازاین مهم می توان به عنوان یک محور و مکمل برای توسعه ظرفیت ها و توانمندی های شیلاتی نام برد.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: با توجه به ظرفیت های موجود، برگزاری تورهای گردشگری و تخصصی می تواند یکی از سریع ترین و مقرون به صرفه ترین ابزار برای سرمایه گذاری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های شیلاتی می تواند محوری برای توسعه گردشگری هرمزگان باشد

ظرفیت های شیلاتی می تواند محوری برای توسعه گردشگری هرمزگان باشد