مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 23:302023-10-02سياسي

تولید علم در ایران باید شتاب بگیرد


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ما به عنوان مسلمان باید در تولید علم سهیم باشیم، سهم کنونی ما در تولید علم 15 است که برای ایران کافی نیست نخبگان باید با برنامه ریزی و هدف گذاری تولید علم را شتاب دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درحاشیه آیین اختتامیه پنجمین دوره رویداد جایزه مصطفی(ص) در مجموعه تاریخی چهلستون اصفهان  گفت: برگزاری جشنواره مصطفی افتخار بزرگی است و باید تقدیر و تشکر کرد از کسانی که این رویداد را در کشور ایجاد کردند؛ ملاکی که بر اساس آنها افراد انتخاب می شوند، بسیار علمی و محتوایی است و محققان و پژوهشگران باید فعالیت های خود را در راستای این محتوای ارزیابی قرار دهند.

پناهی افزود: تحقیقات و پژوهش هایی که در این رویداد دیده می شود به طور کامل به دست دانشمندان مسلمان جمع آوری شده است و آنها جزو شایسته ترین افراد علمی جهان محسوب می شوند.

وی ادامه داد: یکی از جدی ترین برنامه ها در حوزه سلامت حل مسائل و مشکلات حوزه سلامت است و هدف از برگزاری رویدادهای مختلف تولید علم و حل مسائل و مشکلات فعلی و آینده کشور است.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به تاثیر فعالیت های نخبگان در حل مسائل کشور تصریح کرد: در این راستا حضور نخبگان و جوانان ضروری است چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید علم در ایران باید شتاب بگیرد

تولید علم در ایران باید شتاب بگیرد