مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-09سياسي

مشارکت وزارت دفاع در ساخت طولانی ترین آزاد راه کشور


امیر سرتیپ دوم باقری از مشارکت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ساخت طولانی ترین آزاد راه کشور به طول 212 کیلومتر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر مسعود باقری مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع امروز در نشست خبری که با موضوع بهره برداری از آزاد راه شیراز-اصفهان برگزار شد، گفت: مجموعه بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رویکرد کمک به پروژه های ملی بزرگ و به منظور مشارکت در یک طرح ملی و خدمت رسانی به عموم مردم به ساخت طولانی ترین آزادراه کشور اقدام کرده است.

وی در خصوص ضرورت های اجرای این پروژه افزود: کاهش مسیر به طول 130 کیلومتر و کاهش مصرف سوخت و تلفات جاده ای از مزایای اصلی این آزادراه محسوب می شود و باید ذکر کرد که این آزادراه با بهترین مصالح و در شرایط مناسبی ساخته شد.

امیر باقری با بیان اینکه این پروژه سرمایه بزرگی از تجربه برای ما دارد و یک کارگاه بزرگ عمرانی در کشور است، تصریح کرد: مجموعه مهندسی و اجرایی بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اتمام این آزادراه ثابت کرده است که یک ظرفیت عملیاتی و پشتوانه ملی است.

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این خبر گفت: این آزادراه 134 کیلومتر نسبت به مسیر موجود کوتاه تر است و استان های بوشهر و هرمزگان هم از آن بهره مند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت وزارت دفاع در ساخت طولانی ترین آزاد راه کشور

مشارکت وزارت دفاع در ساخت طولانی ترین آزاد راه کشور