مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-22سياسي

شرکت 5300 داوطلب کرمانی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت


معاون توسعه، مدیریت و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: 5300 نفر داوطلب از استان کرمان برای جذب در دانشگاه های علوم پزشکی این استان در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از شرکت بیش از 2 هزار و 200 نفر در آزمون استخدامی وزارت بهداشت در شهر کرمان خبر داد.

سید میثم موسوی افزود: متولی برگزاری آزمون و اعلام نتایج آن جهاد دانشگاهی است و بعد از اعلام نتیجه اسامی سه برابر ظرفیت پذیرش برای انجام مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش اعلام خواهد شد که از این تعداد شرکت کننده، 385 نفر جذب دانشگاه علوم پزشکی کرمان خواهند شد و آگهی مربوط به جذب 80 نیروی بهورز نیز متعاقبا منتشر خواهد شد.

به گفته وی پنج هزار و سیصد نفر داوطلب از استان کرمان برای جذب در دانشگاه های علوم پزشکی این استان در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کردند.

معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه خاطرنشان کرد: افرادی که دارای شاخص های بومی بودن، جوانی جمعیت و امتیاز ایام کرونا باشند، در این آزمون دارای امتیاز ویژه هستند.

پایان پیام/3763/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 5300 داوطلب کرمانی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

شرکت 5300 داوطلب کرمانی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت