مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-18سياسي

در راستای تحکیم بنیان خانواده راهکارهای جدی اندیشیده شود


رییس کل دادگستری گیلان در حاشیه بازدید از محاکم قضایی شهرستان فومن گفت: طلاق از منفورترین حلال های الهی است و باید در راستای تحکیم بنیان خانواده راهکارهای جدی اندیشیده شود.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان در حاشیه بازدید از محاکم قضایی شهرستان فومن گفت: طلاق از منفورترین حلال های الهی است و باید در راستای تحکیم بنیان خانواده راهکارهای جدی اندیشیده شود.

به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه بازدید از محاکم قضایی شهرستان فومن، با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان باید مشکلات و معضلات این منطقه را اولویت بندی کنند، اظهار کرد: مدیران باید پس از مشخص شدن اولویت ها و وظایف سازمان ها، به وظایف خود عمل کنند.

وی با تاکید بر لزوم کار فرهنگی و جهادی، افزود: متاسفانه با وجود نهادهای متعدد فرهنگی شاهد اقدامات شاخص و ویژه ای در استان نیستیم.

رییس شورای قضایی گیلان طلاق را یکی از مهم ترین معضلات شهرستان دانست و گفت: طلاق از منفورترین حلال های الهی است و باید در راستای تحکیم بنیان خانواده راهکارهای جدی اندیشیده شود.

صادقی نیارکی، تعامل سازنده، همدلی و همکاری اعضای شورای تامین و دستگاه قضایی در شهرستان ها را گامی موثر در راستای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم برشمرد و از زحمات تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در راستای تحکیم بنیان خانواده راهکارهای جدی اندیشیده شود

در راستای تحکیم بنیان خانواده راهکارهای جدی اندیشیده شود