مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 00:102023-09-27سياسي

قطار تهران در آینده ای نزدیک به سنندج می رسد


پروژه راه آهن همدان سنندج تنها یکی از کلان پروژه هایی است که در آینده ای نزدیک به بهره برداری و به مردم کردستان تقدیم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان چهارشنبه شب در بزرگترین مراسم مولودی خوانی کشور در مسجد جامع سنندج میلاد با سعادت و مسعود نور و رحمت و برترین موجود خلقت حضرت مصطفی را تبریک گفت و اظهار کرد: این مجلس نورانی جای سخنرانی نیست و نباید صرف سخنرانی شود.

وی تصریح کرد: مجموعه مسوولان و کارکنان دولت در استانداری و فرمانداری و غیره شانی جز نوکری مردم برای خود قائل نبوده و بزرگترین افتخار ما نوکری مردم کردستان است.

وی افزود: امیدواریم با دعای خیر مردم و لطف خدا بتوانیم این نوکری را به درستی بجا آورده و همانطور که سال گذشته توانستیم دغدغه و مشکل آب شرب سنندج را حل کنیم امسال هم بتوانیم شاهد افتتاح پروژه راه آهن سنندج باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امشب با حضور برخی از دوستان وزارت راه و شهرسازی که هم اکنون در استان حضور دارند آخرین بررسی ها و تصمیم گیری ها برای این پروژه انجام می شود.

وی افزود: امسال یک هزار و 100 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه جذب شده و در مجموع بیش از 20 هزار میلیارد تومان ارزش ریالی دارد و به عنوان یک هدیه از طرف دولت به مردم استان تقدیم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار تهران در آینده ای نزدیک به سنندج می رسد

قطار تهران در آینده ای نزدیک به سنندج می رسد