مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-15سياسي

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان معرفی شد


جعفر منتظری به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز در آیینی با حضور رییس کل دادگستری استان سمنان و سایر مسؤولان، مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان معرفی شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان در این آیین اظهار کرد: پزشکی قانونی با کار فنی، تخصصی و تجزیه وتحلیل های کارشناسی شده مقدمات صدور حکم توأم با واقع را فراهم می کند.

محمدجعفر عبداللهی با برشمردن برخی از ویژگی های مسؤولیت گفت: وقتی شخصی در این جایگاه خطیر قرارمی گیرد، باید از بهترین شاخص های فردی و کاری برخوردار باشد تا با فهم عمیق و تدبیر شایسته تصمیم گیری کند.

وی عنوان کرد: علاوه بر دانایی و توانایی یک مدیر، کمبود اعتبارات مالی سبب می شود که دامنه خدمت رسانی از سرعت لازم برخوردار نباشد.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: انتظار می رود در تخصیص اعتبار به سازمان های تابعه قوه قضاییه در مقایسه با دیگر نهادهای اجرایی توازن در توزیع منابع مالی رعایت شود تا با رفع کمبودها تکریم مراجعان به درستی انجام شود.

عبداللهی نظریه های پزشکی قانونی را در مسیر تحقق حقیقت مهم دانست و افزود: در جایگاه یک سازمان وابسته به قوه قضاییه، پزشکی قانونی با کار فنی، تخصصی و تجزیه وتحلیل های کارشناسی شده ابزارهای رساندن قاضی به حق و حقیقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان معرفی شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان معرفی شد