مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:162023-10-14اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی پروژه احداث مجتمع آبرسانی ضیاءآباد


سرهنگ مهدی صادق پور در حاشیه بازدید از روند اجرای عملیات عمرانی پروژه احداث مجمع آبرسانی ضیاءآباد در گفت و گو با فارس در تاکستان اظهار کرد: با تلاش جهادگران فنی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین و در راستای خدمت بی منت به مردم و امیدآفرینی، احداث مجتمع آبرسانی به روستاهای ضیاءآباد که با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستند، در حال اجرا است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح، 6 هزار نفر از ساکنین 12 روستای بخش ضیاءآباد از آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر مردم 12 روستای ضیاءآباد شهرستان تاکستان با کمبود آب شرب دست و پنجه نرم می کنند و علاوه بر وضعیت نامطلوب آب، در ساعات مختلف با قطعی زیاد آب مواجه هستند.

صادق پور اضافه کرد: روستاهایی که در این بخش با مشکل کمبود آب مواجه هستند شامل شنین، قلعه جوق، پام چشمه، ارونقاش، شاکین، قرمز آباد، ورکه رود، قینرجه، اورنه، قراچه قیا، خنداب و ساج است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه مجتمع آبرسانی ضیاءآباد حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین اعتبار، عملیات اجرایی پروژه آغاز می شود.

این مسوول تصریح کرد: لازم است اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی تامین شود گرچه از اعتبارات قرارگاه امام حسن مجتبی علیه ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی پروژه احداث مجتمع آبرسانی ضیاءآباد

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی پروژه احداث مجتمع آبرسانی ضیاءآباد