مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-20ورزشي

اقدامات موثری در توسعه ی زیرساخت های ورزشی انجام شده است


نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان توانسته اقدامات موثری در توسعه فضاها و زیرساخت های ورزشی در استان انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در نشست با مدیران ورزش و جوانان این استان اظهار داشت: بر اساس مصوبه مجلس از سال 1399 تاکنون بودجه ای در قالب توسعه و ایجاد زیرساخت های ورزشی در استان ها درنظر گرفته شده که اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با بهره برداری از منابع و باهمکاری سازمان برنامه ریزی کشور، توانسته است اقدامات موثری در توسعه ی فضاها و زیرساخت های ورزشی انجام دهد.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش در هرمزگان حاصل تعامل و همکاری تمامی ارگان های مربوطه در حوزه ورزش بوده است و شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم، اضافه کرد: نمایندگان مجلس با کمک بخشی از منابع ملی و استانی که در اختیار دارند، ضمن اولویت بندی، باید از حوزه ورزش استان حمایت کنند تا کمبودها سریعتر بر طرف شود.

  این نماینده مجلس با تاکید بر تکمیل تجهیزات و زیرساخت های ورزشی افزود: منابع موجود برای توسعه عمرانی در ورزش مورد استفاده قرار می گیرد و در بحث تکمیل تجهیزات متاسفانه با کمبود منابع روبرو هستیم که حل این مشکل نیازمند توجه ویژه نمایندگان به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات موثری در توسعه ی زیرساخت های ورزشی انجام شده است

اقدامات موثری در توسعه ی زیرساخت های ورزشی انجام شده است