مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-09اقتصادي

ثبت 6.5 میلیون مرسوله پستی وارده و صادره از آذربایجان شرقی


مدیر کل اداره پست آذربایجان شرقی از ترافیک بسته های پستی وارده استان در شش ماهه نخست سال جاری با تعداد سه میلیون و 500 فقره مرسوله خبر داد و گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل اداره پست آذربایجان شرقی از ترافیک بسته های پستی وارده استان در شش ماهه نخست سال جاری با تعداد سه میلیون و 500 فقره مرسوله خبر داد و گفت: در طول این مدت تعداد سه میلیون مرسوله به مقاصد مختلف کشور صادر شده و در مجموع ترافیک وارده و صادره شرکت ملی پست استان شش میلیون و 500هزار مرسوله بوده است.

جواد دباغ صادقی پور، دوشنبه، 17مهرماه، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز جهانی پست، اظهار کرد: ترافیک بسته های پستی صادره استان در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد و ترافیک وارده به استان سه درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اداره کل پست استان یک نهاد حاکمیتی و شرکت تمام دولتی است که به عنوان یکی از پایه های سکوی تجارت الکترونیک فعالیت می کند.

وی با بیان این که این نهاد در سال جاری با 487 فروشگاه اینترنتی قرارداد تجارت الکترونیک بسته است، ادامه داد: سایت ای بازار توسط شرکت ملی پست طراحی شده و فضا به صورت رایگان در اختیار تولید کنندگان و مشاغل خانگی قرار گرفته تا اجناس خود را تبلیغ و به فروش برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 6.5 میلیون مرسوله پستی وارده و صادره از آذربایجان شرقی

ثبت 6.5 میلیون مرسوله پستی وارده و صادره از آذربایجان شرقی