مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-15ورزشي

مهمترین مصوبات سفر رییسی به استان فارس به روایت معاون اجرایی رییس جمهور


70 هزار میلیارد تومان طرح های مختلف در سفر رییس جمهور به فارس به بهره داری رسید که به نوع خود اتفاقی ممتاز برای استان محسوب می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی در دومین دور سفرهای استانی خود از صبح پنجشنبه بیستم مهرماه به استان فارس سفر کرد و پس از سخنرانی در فرودگاه این شهر در نخستین برنامه 6 قطعه از آزادراه شیراز - اصفهان را افتتاح کرد.

 محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به این سفر گفت: احداث بیمارستان های شهر رستم و فسا، تکمیل پروژه های مختلف راه و جاده ای  از جمله 50 کیلومتر از محور جهرم- لار، بزرگراه نی ریز - قطرویه، تکمیل آبرسانی به شهرهای ارسنجان، قیر و کارزین، اتمام عملیات گازرسانی به بیش از 100 روستا، 6 شهر و 440 واحد صنعتی و تکمیل بیش از 250 پروژه در حوزه های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه و شهرسازی، آبرسانی و طرح های مختلف دیگر از جمله اقدامات دولت در استان فارس بود.

وی در ادامه گفت: در این سفر بیشترین تعداد حضور وزرا، معاونین رییس جمهور و  اعضای هیات دولت به استان فارس را داشتیم.

وزرای آموزش و پرورش، ارتباطات و  فناوری اطلاعات، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، صمت، نفت، ارشاد، کشور، نیرو، ورزش و جوانان، وزارت علوم، راه و شهرسازی، وزارت دفاع، رییس سازمان برنامه، معاون ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین مصوبات سفر رییسی به استان فارس به روایت معاون اجرایی رییس جمهور

مهمترین مصوبات سفر رییسی به استان فارس به روایت معاون اجرایی رییس جمهور