مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:152023-09-30پزشكي

آموزش مدیران و توانمندسازی سلامت خاورمیانه در تبریز


مدیر مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت( دانشگاه علوم پزشکی تبریز) از آموزش مدیران و توانمندسازی سلامت خاورمیانه در تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امروز اولین نشست همفکری راه اندازی کنسرسیوم دانشگاه های اوراسیا و پنجمین جایزه مصطفی و نهمین رویداد علم و فناوری با حضور نمایندگانی از کشورهای قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، ترکیه به میزبانی علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

آموزش مدیران و توانمندسازی سلامت خاورمیانه در تبریز یوسفی، مدیر مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت( دانشگاه علوم پزشکی تبریز) در تشریح مرکز ملی آموزش گفت: این مرکز در سال 2000 با فاند سازمان بهداشت جهانی تاسیس شد و هدف آن توانمندسازی نظام های سلامت حوزه مدیترانه شرقی و خاورمیانه است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مدیران انجام مشاوره های تخصصی و تحقیقات جزو برنامه های این  مرکز است، ادامه داد: این مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی است و کارهای بسیار گسترده با کشورهای همسایه و منطقه در زمینه آموزش مدیران و توانمندسازی نظام های سلامت داریم و از جمله کارهای انجام گرفته بحث آموزش مدیران در کشورهای منطقه است.

یوسفی خاطرنشان کرد: ما می توانیم به عنوان یک دبیرخانه برای این اتحادیه ای که می خواهد ایجاد شود، کمک کنیم و این دبیرخانه را ما ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مدیران و توانمندسازی سلامت خاورمیانه در تبریز

آموزش مدیران و توانمندسازی سلامت خاورمیانه در تبریز