مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-04اقتصادي

امحاء 8.5 تن کالای قاچاق در استان سمنان


فرمانده انتظامی استان سمنان از امحاء 8 تن و 500 کیلو انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 51 میلیارد ریال در سمنان خبر داد و گفت : در برخورد با قاچاقچیان کالا که با اقدامات پلید خود به اقتصاد و معیشت مردم لطمه می زنند بسیار مصمم بوده و هیچ گونه مماشاتی نخواهیم داشت.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از امحاء 8 تن و 500 کیلو انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 51 میلیارد ریال در سمنان خبر داد و گفت : در برخورد با قاچاقچیان کالا که با اقدامات پلید خود به اقتصاد و معیشت مردم لطمه می زنند بسیار مصمم بوده و هیچ گونه مماشاتی نخواهیم داشت.

سردار جلیل موقوفه یی در حاشیه مراسم امحاء کالای قاچاق غیر مصرفی با بیان اینکه برنامه های هفته انتظامی از فردا 13 مهر آغاز و تا 19 مهر با شعار شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار در سراسر استان برگزار می شود، اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی 8 تن و 500 کیلوگرم انواع کالای قاچاق غیر مصرفی و فاقد مجوز قانونی در آتش سوخت.

وی افزود: این کالاها شامل البسه، لوازم آرایشی بهداشتی و مواد غذایی بوده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فراوانی اقلام کشف شده اضافه کرد: مواد بهداشتی و آرایشی با 137 هزار قلم، دخانیات با دو میلیون و 300 هزار نخ، دارو با یک میلیون و 900 هزار قلم و لوازم ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحاء 8.5 تن کالای قاچاق در استان سمنان

امحاء 8.5 تن کالای قاچاق در استان سمنان