مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 22:052023-09-23اجتماعي

رییسی : توزیع شیر در مدارس آغاز شده


باید به تغذیه جسمی بچه ها توجه کرد لذا توزیع شیر در مدارس آغاز شده است و ان شاءالله بتوانیم در مدارس زیادی، شیر را توزیع کنیم.

  - رییس جمهور گفت: در کنار تغذیه روحی، فکری و علمی دانش آموزان، باید به تغذیه جسمی آنها توجه کرد؛ لذا توزیع شیر در مدارس آغاز شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رییسی صبح امروز بعد از حضور در کلاس درس آموزشگاه شهید امیر کمندی، در پاسخ به این پرسش که برای توسعه مدارس دولتی چه برنامه ای دارید؟ ، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم مسأله کتب درسی است که تلاش کردیم کتب درسی را با قیمت مناسب در اختیار خانواده ها قرار دهیم و مابه التفاوت آن را دولت پرداخت کند.

    وی با بیان اینکه دومین مورد، مسأله تغذیه بچه هاست که در این سن و سال بسیار مهم است، افزود: باید هم تغذیه روحی مد نظر باشد و هم جسم شان تغذیه شود؛ امسال کاری که شروع شده است در کنار تغذیه روحی، فکری و علمی که در مدرسه می شود، باید به تغذیه جسمی بچه ها توجه کرد لذا توزیع شیر در مدارس آغاز شده است و ان شاءالله بتوانیم در مدارس زیادی، شیر را توزیع کنیم.

    رییس جمهور با تأکید بر اینکه نکته بسیار مهم توجه به معلمان است، ادامه داد: معلم برای ما بسیار اهمیت دارد و محور تعلیم و تربیت، معلم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی : توزیع شیر در مدارس آغاز شده

رییسی : توزیع شیر در مدارس آغاز شده