مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-29سياسي

استاندار خراسان شمالی: دشمنان به دنبال ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی هستند


دشمن که خود را در توطئه های گذشته ناکام می بیند با استفاده از دسیسه های مختلف تلاش می کند تا انقلاب را از مسیر خود منحرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی، اظهار کرد: امروز که دشمن خود را در توطئه های گذشته ناکام می بیند با استفاده از دسیسه های مختلف تلاش می کند تا مردم و انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کند.

وی با بیان اینکه در دوران نظام شاهنشاهی قدرت های سلطه به دنبال بهره کشی از کشور تحت سلطه ی ما بودند، گفت: در آن زمان کشورهای غربی با هر تدبیر و دسیسه ای رضاشاه را سر کار آوردند و به او القاء کردند که برای پیشرفت کشور باید ارزش های دینی و فرهنگی را از مردم بگیرند اما موفق نشدند.

استاندار خراسان شمالی افزود: بعد از رفتن رضاشاه، فرزندش محمدرضا شاه می خواست نقاط قوت یک کشور که ارزش های دینی، حجاب، عفاف و خانواده است را از مردم بگیرد.

  وی با بیان اینکه وقتی نقاط قوت یک کشور را از بین ببرند در ادامه، عزم ملت را به راحتی خواهند گرفت، اظهارداشت: زمانی که ارزش های یک ملت گرفته شود، دشمنان به راحتی بر یک ملت مسلط می شوند و آن کشور را به استعمار خود در می آورند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان شمالی: دشمنان به دنبال ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی هستند

استاندار خراسان شمالی: دشمنان به دنبال ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی هستند