مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-12سياسي

پیگیر رسیدگی به پرونده هشتم مهرماه زاهدان هستیم


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: همچنان پیگیر رسیدگی به پرونده هشتم مهرماه سال گذشته زاهدان هستیم تا حکم صادر و اقناع عمومی صورت گیرد و شائبه نباشد که به دلیل مسائل قومی و مذهبی به این پرونده رسیدگی نشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: همچنان پیگیر رسیدگی به پرونده هشتم مهرماه سال گذشته زاهدان هستیم تا حکم صادر و اقناع عمومی صورت گیرد و شائبه نباشد که به دلیل مسائل قومی و مذهبی به این پرونده رسیدگی نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مصطفی محامی امروز پنجشنبه در گردهمایی ائمه جمعه سیستان و بلوچستان بیان کرد: ائمه جمعه باید مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب و در کنار آن با روشنگری کمک کنند تا مردم ویژگی های یک نماینده خوب را دانسته و انتخابی اصلح داشته باشند.

وی افزود: گاهی مردم عملکرد برخی نمایندگان را نامطلوب عنوان کرده و گلایه مند هستند که به آن ها توصیه می کنم تا برای جلوگیری از تکرار این اتفاق در انتخابات افراد شایسته را انتخاب کنند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: متأسفانه در مواقعی با دخالت نمایندگان در کارها مواجه هستیم که تبدیل به یک رویه بد شده و باید برای مردم به خوبی تبیین شود که بازتاب انتخاب آن ها در همین جا خود را نشان می دهد و اگر فرد اصلح انتخاب شود نتیجه خوبی در بر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر رسیدگی به پرونده هشتم مهرماه زاهدان هستیم

پیگیر رسیدگی به پرونده هشتم مهرماه زاهدان هستیم