مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-18سياسي

رییس جمهور: پویایی نهضت کتابخوانی اولویت دولت در حوزه فرهنگ است


اهتمام به پویایی «نهضت کتابخوانی» و «توسعه خدمات بر پایه نیاز جامعه» اولویت نخست نگاه تحولی دولت سیزدهم به حوزه فرهنگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سیدابراهیم رییسی در پیامی به همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک که توسط مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور قرائت شد، آورده است: دولت مردمی سیزدهم به حوزه فرهنگ نیز همانند سایر حوزه ها نگاه تحولی داشته است که اولویت پیاده سازی این نگرش وظیفه همه دستگاههای فرهنگی است.

وی بیان کرد: امروز کتابخانه های عمومی نقش مهمی در فضای کسب و کار داشته و کمکی به تحقق سیاست های کلان اقتصادی کشور به شمار می روند.

رییس جمهور در ادامه پیشگامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این زمینه را شایسته قدردانی دانست و افزود: این اقدام می تواند نقش مهمی را در انتقال تجارب شغلی و حرفه ای برای جامعه و دوستداران پدیده های کارآفرینی ملی و بین المللی ایفا کند و زمینه ساز اشتغال جوانان و رونق اقتصادی در کشور باشد.

وی تاکید کرد: کتابخانه های عمومی به دلیل برخورداری از شبکه گسترده و منسجم، پشتوانه غنی میراث گرانبار کتاب و کتاب خوانی در ایران اسلامی و مصداق بارز حضور فرهنگ در حوزه فرهنگ عمومی بوده و همچنین فرصتی برای ارائه خدمت و ارتقاء سرمایه اجتماعی از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: پویایی نهضت کتابخوانی اولویت دولت در حوزه فرهنگ است

رییس جمهور: پویایی نهضت کتابخوانی اولویت دولت در حوزه فرهنگ است