مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-08سياسي

باورهای مردم نسبت به سرطان اشتباه است


مدیر مرکز کلینیک فوق تخصصی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی با بیان اینکه باورهای مردم نسبت به سرطان اشتباه است، اظهار کرد: رسانه ها می توانند در زمینه اصلاح این باورها گام بردارند.

- مدیر مرکز کلینیک فوق تخصصی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی با بیان اینکه باورهای مردم نسبت به سرطان اشتباه است، اظهار کرد: رسانه ها می توانند در زمینه اصلاح این باورها گام بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید احمدی در نشست خبری پنجمین پویش سراسری سرطان معتمد که امروز، یکشنبه، 16 مهر در پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی برگزار شد، با بیان اینکه بسیاری از مردم نسبت به ابزار آلات تشخیص بیماری ها ترس دارند، اظهار کرد: بسیاری نسبت به ماموگرافی واهمه دارند در حالی که اساس غربالگری سرطان مبتنی بر ماموگرافی است.

مدیر مرکز کلینیک فوق تخصصی پژوهشکده معتمد سرطان جهاد دانشگاهی ادامه داد: باورهای غلط محدود به ترس از ماموگرافی نمی شود.

برخی به معاینه شخصی تاکید دارند در حالی که معاینه شخصی به هیچ وجه کامل نیست؛ چرا که توده، زمانی توسط شخص قابل تشخیص می شود که حداقل 2 سانتیمتر شده باشد.

آمار مربوط به سرطان مبتنی بر پاتولوژی است دکتر آسیه الفت، معاون پژوهشی و مدیر پنجمین پویش سراسری سرطان معتمد جهاد دانشگاهی نیز در این نشست خبری اظهار کرد: ما به دنبال پویش آگاهی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باورهای مردم نسبت به سرطان اشتباه است

باورهای مردم نسبت به سرطان اشتباه است