مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 21:152023-10-16سياسي

عزم جدی قوه قضاییه در مبارزه با فساد/فساد خط قرمز دستگاه قضایی است


رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه فساد خط قرمز دستگاه قضایی است، گفت: همه باید در مبارزه با فساد و مفسدین عزمی جدی و راسخ داشته باشند.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه فساد خط قرمز دستگاه قضایی است، گفت: همه باید در مبارزه با فساد و مفسدین عزمی جدی و راسخ داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی نشست شورای قضایی که در سازمان بازرسی برگزار شد، با بیان اهمیت و جایگاه سازمان بازرسی و لزوم تقویت این نهاد، اظهار کرد: همه سازمان ها باید با سازمان بازرسی همکاری کرده و در راستای رفع مشکلات گام بردارند.

وی یکی از ماموریت های مهم قوه قضاییه را پیگیری پرونده های مهم عنوان کرد و افزود: یکی از مصادیق پرونده های مهم شکایت های سازمان بازرسی است که موجب ارتقاء سلامت اداری خواهد شد و لازم است به فوریت رسیدگی شود.

رییس شواری قضایی گیلان با اشاره به اینکه فساد خط قرمز دستگاه قضایی است، تصریح کرد: همه باید در مبارزه با فساد و مفسدین عزمی جدی و راسخ داشته باشند و چنین پرونده هایی در دادسرا و سازمان بازرسی با دقت و سرعت به اجرای حکم بینجامد.

وی خاطر نشان کرد: نباید در مبارزه با فساد منفعل عمل کنیم و هر چه قدرتمند تر حاضر شویم آسیب ها و جرائم نیز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی قوه قضاییه در مبارزه با فساد/فساد خط قرمز دستگاه قضایی است

عزم جدی قوه قضاییه در مبارزه با فساد/فساد خط قرمز دستگاه قضایی است