مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-03سياسي

امیر حیدری مطرح کرد؛ ارزیابی و آزمایش قابلیت انواع پهپاد ها در مناطق مرزی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رزمایش پهپادی ارتش با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش گفت: - فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهداف اصلی رزمایش پهپادی ارتش، گفت: شناخت و ارزیابی قابلیت پهپاد های ساخته شده و نحوه به‍کارگیری انواع پهپاد ها با توجه به نوع ماموریت های محوله در مناطق مرزی، از اهداف اصلی این رزمایش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رزمایش پهپادی ارتش با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش گفت: شناخت و ارزیابی قابلیت پهپادهای ساخته شده توسط متخصصین داخلی و نحوه به‍کارگیری انواع پهپادها با توجه به نوع ماموریت های محوله، از اهداف اصلی این رزمایش پهپادی به شمار می آید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: پهپاد های آرش، ابابیل و… از جمله پهپاد های استفاده شده در این رزمایش هستند که حداکثر برد مدنظر را به دست آورده اند.

هم چنین سامانه های هدایتی نیز در بعد شناسایی مرز ها و تهاجمی نیز عملکرد بسیار مطلوبی را در روز اول رزمایش به نمایش گذاشته اند.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در این رزمایش، پهپاد های خود را در 7 استان مرزی کشور ارزیابی و آزمایش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حیدری مطرح کرد؛ ارزیابی و آزمایش قابلیت انواع پهپاد ها در مناطق مرزی کشور

امیر حیدری مطرح کرد؛ ارزیابی و آزمایش قابلیت انواع پهپاد ها در مناطق مرزی کشور