مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:562023-09-27سياسي

تجلیل از 100 همسر شهید استان بوشهر


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر امروز در آیین تجلیل از همسران شهدا در استان بوشهر جایگاه مهم این عزیزان در 8 سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: همان گونه که شهدا از جایگاه و منزلت بزرگی نزد خداوند متعال و ملت ایران برخوردارند همسران آنان هم از جایگاه با اهمیت و ممتاز بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه همسران شهدا سرمایه مهم زندگی خود تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند گفت: همسران شهدا در جامعه بسیار مهم و اثرگذار و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جایگاه مهمی برخوردار هستند.

استاندار بوشهر قبور مطهر شهدا را زیارتگاه عارفان دانست و بیان کرد: گلزار شهدا و مزار شهیدان گرانقدر زیارتگاه عاشقان و عارفان خواهد شد.

وی با تأکید بر توجه بر تحقق مطالبات همسران و فرزندان شهدا گفت: اشتغال و مسکن فرزندان شهدا در اولویت قرار دارد و در راستای حل مشکلات و تحقق مطالبات همسران شهدا از هیچ کوششی فروگذاری نمی شود.

محمدی زاده باتأکید بر تشکیل کارگروه تخصصی در پیگیری مطالبات همسران و فرزندان شهدا تصریح کرد: خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران مایه دلگرمی و رسالت همگانی است.

در این آیین به منظور نقش مهم بانوان در دفاع مقدس و ضرورت تبیین این نقش برجسته، 100 نفر از همسران شهدا استان بوشهر مورد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 100 همسر شهید استان بوشهر

تجلیل از 100 همسر شهید استان بوشهر