مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-10سياسي

دعوای شورایی ها بر سر نقد یا دفاع از عملکرد فرهنگی شهرداری قم


ترک جلسه علنی شورای شهر قم در «روز قم» توسط برخی از اعضای شورا، حواشی مختلفی به دنبال داشته است، اقدامی که علت آن شنیده نشدن انتقادات فرهنگی اعضای شورا از جمله بلاتکلیفی زمین های فرهنگی مذهبی در بلوار پیامبر اعظم(ص) و کم کاری شهرداری در مراسمات ملی .

- خبرگزاری فارس از قم – مهدی حاجیلو: 14 مردادماه آغاز شروع فعالیت 4 ساله شوراهاست و با توجه به این موضوع همه ساله روز سیزدهم مردادماه پایان دوره هیئت رییسه و کمیسیون ها به شمار می رود.

 9 مردادماه سال جاری مقرر بود طی یک جلسه ای در ساختمان شهید باکری انتخابات هیئت رییسه و اعضای کمیسیون شورای اسلامی شهر قم برگزار شود اما با غیبت 6 نفر از اعضای شورا این جلسه لغو شد.

بعد از وسادت ها و هماهنگی های انجام شده، روز بعد 10 مردادماه این جلسه با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سیدمرتضی سقاییان نژاد شهردار قم و سایر اعضای شورا با حضور اصحاب رسانه برگزار شد تا اعضای هیئت رییسه و روسای کمیسیون ها مشخص شود.

اما بعد از گذشت گفت وگوهای مقدماتی به تصمیم اعضای شورا مقرر شد این جلسه بدون حضور خبرنگاران و پشت درب های بسته برگزار شود.

بعد از گذشت چند دقیقه انتخابات شورا پشت درهای بسته برگزار شد؛ محسن محرری به عنوان رییس شورا ابقا شد و محمود مسگری و حسن طلایی برای نائب رییسی شورای شهر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای شورایی ها بر سر نقد یا دفاع از عملکرد فرهنگی شهرداری قم

دعوای شورایی ها بر سر نقد یا دفاع از عملکرد فرهنگی شهرداری قم