مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:512023-10-16سياسي

سردار نقدی: خشم متراکم ایجاد شده در جهان اسلام استکبار را به زیر خواهد کشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه 479 شهیده زن لرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: درود می فرستیم به شهدای غزه مظلوم که عطر خون مطهرشان فضای جهان را آکندهراز غم و مصیبت کرده و مردم دنیا را داغدار و آماره رزم و جهاد در پیکار با استکبار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: زنان شهید و فرشتگان خونین بال که از استان غیرت و ولایت، امروز مردم استان را از یاد و خاطره شان جمع کرده و امروز برای دستگیری از مکتب آن ها جمع شدیم، زنانی که جانفشانی کردند تا در نزد خدای متعال آرامش بیابند، زنانی که چون شمع سوختند تا روشنی بخش محفل بشریت باشند و با فداکردن هستی تا الگوی زن مسلمان ایرانی به نمایش بگذارند و جهان را به سمت این حقیقت بکشانند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اولین کنگره زنان شهید، مبنی بر اینکه الگوی سوم زن الگوی سازنده و انسان ساز است، تصریح کرد: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب زنان در تغییر مسیر اسلام و کشور نقش شایسته ایفا کردند.

سردار نقدی با بیان اینکه عزت زن در به تکامل رساندن ویژگی های زنانه خود است، افزود: الگوی سوم زن ایرانی نشان داد زن ایرانی می تواند به اوج اثرگذاری در میدان سیاست و تحولات اجتماعی برسد و نه مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: خشم متراکم ایجاد شده در جهان اسلام استکبار را به زیر خواهد کشید

سردار نقدی: خشم متراکم ایجاد شده در جهان اسلام استکبار را به زیر خواهد کشید