مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-12حوادث

وعده ساخت پل عنافچه تا روز شنبه


فرمانده گروه 422 مهندسی رزمی ارتش گفت: خودروهای پل گذار گروه 422 مهندسی رزمی ارتش برای احداث پل عنافچه به شهرستان باوی اعزام شدند و امیدواریم تا صبح روز شنبه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ سیدحسین فرقانی فرمانده گروه 422 مهندسی رزمی ارتش امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خودروهای پل گذار گروه 422 مهندسی رزمی ارتش به صورت ستون کشی سنگین در ساعت 4 بامداد امروز، پنجشنبه 20 مهرماه برای احداث پل عنافچه به شهرستان باوی اعزام شدند.

وی عدم وجود پل بر روی رودخانهٔ کارون در دهستان عنافچه را به عنوان یکی از مشکلات مردم این منطقه بیان کرد و افزود: این موضوع باعث مشکلاتی برای دسترسی مردم به اهواز و مرکز استان خوزستان شده است.

فرمانده گروه422 مهندسی رزمی ارتش ساخت پل شناور را یکی از دغدغه های مسئولان شهرستان باوی عنوان کرد و گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید و نیاز دانش آموزان و دانشجویان به حضور در کلاس ها و دانشگاه ها، آن ها مجبور به تردد با قایق برای عبور از رودخانه شده اند.

به همین دلیل، این مشکل با فرمانده کل ارتش و فرمانده نزاجا مطرح شد.

وی ادامه داد: به تناسب با شعار ارتش، گروه 422 موظف شد به مردم کمک کند و با توجه به اینکه فدای ملت سرلوحهٔ امور نیروی زمینی است، در کارزاری شرکت کرده و به ساخت یک رشته پل شناور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ساخت پل عنافچه تا روز شنبه

وعده ساخت پل عنافچه تا روز شنبه