مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-05حوادث

شناسایی و دستگیری 7 سارق توسط تیم ویژه ضابطین بسیج و فراجای قم


در پی گشت های مشترک تیم های ویژه ضابطین بسیج معاونت عملیات سپاه استان قم و عوامل پلیس آگاهی شهرستان قم، 7 سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

- ایسنا/قم در پی گشت های مشترک تیم های ویژه ضابطین بسیج معاونت عملیات سپاه استان قم و عوامل پلیس آگاهی شهرستان قم، 7 سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمدجعفر فائزی مهر، معاون عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، اظهار کرد: در پی گشت های مشترک بسیج و فراجای قم که در نقاط مختلف شهر انجام می شود، 7 سارق سابقه دار که قصد سرقت از اموال عمومی را داشتند شناسایی و در اقدامی مشترک دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم وی گفت: یک سارق تجهیزات پست برق و کابل های هوایی برق که در پوشش مامور اداره برق 10 فقره سرقت انجام داده بود و 2 سارق دوربین های مدار بسته معابر عمومی با اعتراف به 8 فقره سرقت به دام افتادند.

فائزی مهر افزود: 2 سارق منازل مردم و 2 سارق سابقه دار که یکی از آنها با تغییر چهره به سرقت از عوامل عمومی می پرداختند توسط ضابطین بسیج شناسایی و دستگیر شدند.

معاون عملیات سپاه استان قم، گفت: همراه سارقین افشانه اشک آور، مواد مخدر، مشروبات الکلی و خودروهای با پلاک مخدوش شده نیز ضبط و همراه متهمین به مراجعه قضایی تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری 7 سارق توسط تیم ویژه ضابطین بسیج و فراجای قم

شناسایی و دستگیری 7 سارق توسط تیم ویژه ضابطین بسیج و فراجای قم