مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-04اقتصادي

شاهکار مدیریت شهری گرگان به قبرستان رسید


پیشنهاد اخیر شهرداری و تصویب آن در شورای شهر گرگان مبنی بر خرید یک میلیارد تومان سنگ لحد برای آرامستان گرگان به سمبل ناتوانی مدیران شهری در مرتفع سازی نیاز شهروندان و اعتلای کمی و کیفی خدمات به اهالی این شهر تبدیل شده است.

- خبرگزاری فارس- گلستان: در سالیان اخیر حواشی و مسائل جانبی جزء جدایی ناپذیر مدیریت شهری گرگان بوده است؛ در سالیان اخیر مثل سال اول و دوم دوره ششم اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری بیرق حاشیه را افراشته نگه داشتند.

در هفته های گذشته لایحه ای در پارلمان شهری گرگان طرح و مصوب شد که بر اساس آن مقرر شده رقمی معادل یک میلیارد تومان برای خرید هفت هزار سنگ لحد هزینه شود؛ مصوبه ای که دست آویزی برای طنز و البته به یک سوال و دغدغه عمومی بین شهروندان گرگانی تبدیل شده است.

واگذاری امور عمرانی و خرید برخی تجهیزات و ابزارآلات از طریق مناقصه امری مرسوم و در راستای تمرکز زدایی و برون سپاری تلقی می شود اما این مصوبه از آنجا تبدیل به یک سئوال بزرگ و حاشیه می شود که شهرداری گرگان با حدود دو هزار پرسنل، ده ها مهندس و صدها کارگر ماهر عمرانی و البته چند کارگاه بزرگ عمرانی، ساخت پالانه بتنی و یا همان سنگ لحد را برون سپاری می کند و مقرر می شود که برای این اقلام یک میلیارد تومان هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهکار مدیریت شهری گرگان به قبرستان رسید

شاهکار مدیریت شهری گرگان به قبرستان رسید