مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-15اقتصادي

برنامه ریزی برای توسعه گردشگری لالی


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لالی از برنامه ریزی برای اجرای طرح مطالعات و امکان سنجی توسعه گردشگری مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لالی از برنامه ریزی برای اجرای طرح مطالعات و امکان سنجی توسعه گردشگری مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

اردشیر کوهزاد در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: طرح مطالعات و امکان سنجی توسعه گردشگری از طرح های مهمی است که هم اکنون بخشی از مطالعات آن در سطح این شهرستان در حال انجام است.

وی گفت: طرح مطالعات و امکان سنجی توسعه گردشگری کشاورزی و همچنین توسعه گردشگری حوضه آبگیر سد در اولویت اداره میراث فرهنگی این شهرستان قرار دارند.

کوهزاد در خصوص محتوای طرح مطالعاتی و امکان سنجی توسعه گردشگری نیز توضیح داد: طراحی و برنامه یزی های اساسی در این بخش باعث می شود که با یک محتوای هدف مند متوجه شویم که در هر منطقه این شهرستان چه نوع گردشگری را باید ترویج دهیم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لالی با بیان این که طرح مطالعات امکان سنجی بر اساس نیاز مناطق مختلف این شهرستان تدوین خواهد شد، عنوان کرد: براساس این طرح ظرفیت های موجود در منطقه های مختلف شهرستان لالی بررسی می شوند تا آگاه شویم کجا و چه نوع طرحی برای توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای توسعه گردشگری لالی

برنامه ریزی برای توسعه گردشگری لالی