مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 07:402023-10-07بين الملل

آمریکا تحریم های جدیدی علیه چین اعلام کرد


دولت ایالات متحده محدودیت های تجاری جدیدی را علیه 42 شرکت چینی اعمال کرده و آنها را به ارائه قطعات کلیدی مانند مدارهای مجتمع مورد استفاده در سیستم های هدایت موشکی به صنایع دفاعی روسیه در بحبوحه بحران اوکراین متهم کرده است.

- دولت ایالات متحده محدودیت های تجاری جدیدی را علیه 42 شرکت چینی اعمال کرده و آنها را به ارائه قطعات کلیدی مانند مدارهای مجتمع مورد استفاده در سیستم های هدایت موشکی به صنایع دفاعی روسیه در بحبوحه بحران اوکراین متهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا تازه ترین فهرست گسترش یافته از کنترل صادرات خود را روز جمعه اعلام کرد و ده ها شرکت چینی و شرکت هایی از استونی، فنلاند، آلمان، هند، ترکیه، بریتانیا و امارات متحده عربی را به آن اضافه کرد.

از هر یک از این کشورها، یک شرکت تحریم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشا تودی، صادرکنندگان ایالات متحده برای ارسال کالاها به مشتریان در فهرست کنترل صادرات، ملزم به دریافت مجوزهای ویژه هستند که به سختی به دست می آیند.

آلن استیوز، مقام وزارت بازرگانی آمریکا در بیانیه ای گفت: ما از اقدام علیه طرف هایی که فروش اقلامی با منشأ آمریکایی به ارتش روسیه را برای جنگ علیه اوکراین تسهیل می کنند، تردید نخواهیم کرد، حال این طرف ها هر کجا که می خواهند باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تحریم های جدیدی علیه چین اعلام کرد

آمریکا تحریم های جدیدی علیه چین اعلام کرد