مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-08اجتماعي

بازدید از موزه‎های پست استان فردا رایگان است/همیار پست در یزد راه اندازی می‎شود


سرپرست اداره کل پست استان یزد ضمن اشاره به استقبال یزدی ها از خریدهای اینترنتی با ثبت ماهانه 17 هزار مورد، از جمله برنامه‎های هفته پست در استان را رایگان شدن بازدید عموم از موزه‎ های پست در شهرهای یزد و میبد بازدید در روز دوشنبه و را‎ه اندازی پیک شهری .

- ایسنا/یزد سرپرست اداره کل پست استان یزد ضمن اشاره به استقبال یزدی ها از خریدهای اینترنتی با ثبت ماهانه 17 هزار مورد، از جمله برنامه‎های هفته پست در استان را رایگان شدن بازدید عموم از موزه‎ های پست در شهرهای یزد و میبد بازدید در روز دوشنبه و را‎ه اندازی پیک شهری با عنوان همیار پست برای ارسال مرسولات داخل شهری بدون مراجعه به باجه‎های پستی را نام برد.

حمیدرضا آقاجانی امروز یکشنبه شانزدهم مهرماه به مناسبت روز جهانی پست در جمع خبرنگاران، اهالی پست را از دیرباز حتی دوران هخامنشیان که پست ابتدایی تشکیل شده تاکنون، انسان هایی زحتمکش خواند و تصریح کرد: هر چند با توجه به توسعه تکنولوژی و شبکه های اجتماعی طی سالیان اخیر، پیش بینی می شد که فعالیت های پستی دچار رکود و حتی نابود شود ولی امروز در دنیا ترافیک مرسولات پستی را در بیشترین حد خود شاهدیم.

وی با بیان این که امروز علی رغم پیشرفت تکنولوژی ارتباطاتی، تامین بسیاری از مایجتاج مردم از طریق پست انجام می‎شود، از شدت گرفتن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از موزه‎های پست استان فردا رایگان است/همیار پست در یزد راه اندازی می‎شود

بازدید از موزه‎های پست استان فردا رایگان است/همیار پست در یزد راه اندازی می‎شود