مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-21فناوري

انواع نصب عایق الاستومری


یکی از چالشهای بسیار مهم و معمول در استفاده از انواع عایق های الاستومری در خطوط لوله و موتورخانه ها، ساخت و نصب اتصالات پیش ساخته عایق الاستومری برای زانویی، - سه راهی، تبدیل و شیر فلکه ها می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت کایفلکس، جهت ساخت درست و تمیز این قطعات همواره نیاز به موارد ذیل می باشد: دانش کافی ریاضیات و هندسه در نصب عایق الاستومری : یکی از مهمترین عامل ها جهت محاسبه و بوجود آوردن الگوها و شابلون های برش جهت برش عایق رولی و عایق لوله ای، داشتن حداقل دانش هندسه بوده که معمولا اغلب نصاب های عایق نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان فاقد آن می باشند.

ابزار کار مناسب در نصب عایق الاستومری : کلیه نصب عایق الاستومری علاوه بر ابزار از قبیل متر، چاقوی دندانه ریز، خط کش فلزی یک متری، پرگار صنعتی وغیره نیازمند یک میز کار مناسب، انبر فلزی و کولیس جهت اندازه گیری قطر دقیق لوله های بزرگ و کوچک میباشند که این رعایت این موارد نیز بسیار به ندرت در میان عزیزان نصاب دیده شده است.

داشتن الگوهای برش از پیش آماده شده : این الگوها جهت ساخت عایق زانویی پیش ساخته در سایز های بالای 2 اینچ بسیار ضروری می باشد.

خوشبختانه شرکت کایفلکس ایران این الگوها را به صورت کامل در اختیار داشته و همواره در ساخت عایق الاستومری زانویی پیش ساخته از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع نصب عایق الاستومری

انواع نصب عایق الاستومری