مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-13بين الملل

ناسا تاریخ جدید پیاده روی فضایی را مشخص کرد


در پی لغو شدن پیاده روی فضایی روز 12 اکتبر، ناسا تاریخ های جدیدی را مشخص کرد.

- در پی لغو شدن پیاده روی فضایی روز 12 اکتبر، ناسا تاریخ های جدیدی را مشخص کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ناسا، تاریخ دو پیاده روی فضایی بخش عملیاتی آمریکا بیرون از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) پس از نشت مایع خنک کننده از رادیاتور پشتیبان در ماژول آزمایشگاهی چندمنظوره نائوکا (Nauka)، در نتیجه بررسی مداوم مدیران و مهندسان ناسا تغییر کرد و زودتر از پنج شنبه 19 اکتبر و دوشنبه 30 اکتبر نخواهد بود.

تاریخ اولیه پیاده روی های فضایی تغییر کرد و به تعویق افتاد تا مهندسان زمان بیشتری را برای تکمیل کردن تجزیه و تحلیل خود در مورد نشت مایع خنک کننده انجام دهند.

بیشتر بخوانید: لغو پیاده روی فضایی به دلیل نشتی در ایستگاه فضایی در طول اولین پیاده روی فضایی، لورال اوهارا (Loral O’Hara) فضانورد ناسا و آندریاس موگنسن (Andreas Mogensen) فضانورد آژانس فضایی اروپا، از قفل هوابند کوئست (Quest) ایستگاه خارج می شوند تا نمونه هایی را برای بررسی جمع آوری کنند و بفهمند که آیا ممکن است ریزارگانیسم ها در قسمت بیرونی مجموعه مداری وجود داشته باشند.

همچنین، آنها یک دوربین با کیفیت بالا را در ایستگاه جایگزین خواهند کرد و سایر کارهای تعمیر و نگهداری را انجام خواهند داد تا برای پیاده روی فضایی آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسا تاریخ جدید پیاده روی فضایی را مشخص کرد

ناسا تاریخ جدید پیاده روی فضایی را مشخص کرد