مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-10بين الملل

صف های طولانی صهیونیست ها در فروشگاه ها و هراس از کمبود مواد غذایی


به دنبال درخواست رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان برای آمادگی ماندن در پناهگاه ها ، فروشگاه ها در سرزمین های اشغالی غارت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از المیادین، با ادامه عملیات حماسی طوفان الاقصی و پس از اینکه رژیم اشغالگر از اسراییلی ها خواست که خود را برای ماندن در پناهگاه ها به مدت 72 ساعت آماده کنند و آب و غذا به اندازه کافی ذخیره کنند، ساکنان تل آویو به فروشگاه ها هجوم بردند.

کلیپ های ویدئویی منتشر شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که شهرک نشینان تل آویو پس از اینکه مقامات رژیم صهیونیستی از آنها خواستند برای ماندن در پناهگاه ها به مدت 72 ساعت و ذخیره آب و غذا به اندازه کافی آماده شوند، به سمت فروشگاه ها هجوم بردند.

رسانه های عبری زبان هم اعلام کردند که در فلسطین اشغالی، صف های طولانی در فروشگاه های مواد غذایی از بیم کمبود کالاهای اساسی در روزهای آینده در شهرهای مختلف تشکیل شده است و بسیاری از مردم از کمبود مواد غذایی با ادامه جنگ در روزهای آینده ابراز نگرانی کردند.

فرماندهی جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی با صدور دستورات غیر معمول در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به توسعه جنگ در بخش های مختلف، باید تجهیزاتی آماده شود که به شما و خانواده تان اجازه دهد در منطقه حفاظت شده تا 72 ساعت بمانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های طولانی صهیونیست ها در فروشگاه ها و هراس از کمبود مواد غذایی

صف های طولانی صهیونیست ها در فروشگاه ها و هراس از کمبود مواد غذایی