مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 10:472023-10-19سياسي

عزل هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان کذب است


رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به انتشار نامه وزارت راه و شهرسازی در فضای مجازی و تحلیل شتابزده توسط برخی رسانه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در پی انتشار اخباری مبنی بر عزل هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان، سید حسین محمودیه رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان توضیحاتی ارائه کرد.

   وی ضمن تکذیب این موضوع اظهار کرد: دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی در نامه ای به اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خواستار بررسی موضوعات و مشکلات مرتبط با مجمع عمومی بهمن ماه سال 1401 سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شد که این مبحث مبنی بر ابطال انتخابات نیست.

   محمودیه افزود: شتابزدگی در تحلیل نامه وزارت راه و شهرسازی توسط برخی رسانه ها، اذهان عمومی خصوصاً جامعه مهندسی استان اصفهان را از باب انتشار مباحث کارشناسی نشده و خلاف واقع، خدشه دار کرده است.

   رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: موضوع مطرح شده در نامه فوق، پیش از این به صورت ریزبینانه بررسی و برابر آیین نامه ها، بخشنامه ها و قوانین مرتبط مورد پیگیری قرار گرفته بود همچنین تصمیمات لازم در این باره اتخاذ و ابلاغ شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزل هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان کذب است

عزل هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان کذب است