مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:312023-10-11بين الملل

خالد القدومی: آیا جهانیان به رژیم کودک کش فشار آوردند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، خالد القدومی رییس دفتر جنبش حماس فلسطین در ایران در نشست جهان پس از اسراییل(جانمایی طوفان الاقصی در تحقق نظم نوین جهان) که با حضور رهبران ادیان و مذاهب و برخی شخصیت های منطقه ای به همت دفتر سیاسی اجتماعی حوزه علمیه استان تهران در محل سالن سمن های شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: بعد از جرائم 75 ساله رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجد الاقصی و محاصره کردن غزه و تحویل و تبدیل زندگی مردم به زندان توسط این رژیم کودک کش، به جهانیان پیام های بسیاری را فرستادیم اما آیا آن ها به این پیام ها گوش دادند و به این رژیم برای رعایت حقوق بشر فشار آوردند؟ خیر هیچکس این کار را نکرد.

وی با بیان اینکه بعد از این همه تحمل کردن، صبر مردم به پایان رسید و طوفان الاقصی زیر پرچم این مسائل آغاز شد، افزود: مناطقی که مرسوم به شهرک صهیونیستی است طبق قوانین بین المللی جزء مناطق اشغالی میهن ما است و حتی ساکن این شهرک ها مساوی با سربازان رژیم غاصب صهیونیستی و حتی تربیت نظامی و اسلحه دارند و تابحال به طور مکرر حرمت مسجد الاقصی را شکسته و نمازگزاران را آزار داده اند.

راهی به غیر از مقاومت نداریم رییس دفتر جنبش حماس فلسطین در ایران ادامه داد: ما راهی به غیر از مقاومت نداریم اما دشمن تابحال خسارات زیادی متحمل شده و اکنون اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالد القدومی: آیا جهانیان به رژیم کودک کش فشار آوردند؟

خالد القدومی: آیا جهانیان به رژیم کودک کش فشار آوردند؟