مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-11فرهنگي

فراهم سازی ظرفیت تولید مشترک فیلم و انیمیشن توسط ایران و مالزی


رایزنی فرهنگی ایران در مالزی، با ایجاد بسترهای لازم بانکی و تقویت تعاملات با نهادهای سینمایی این کشور، امکان برخورداری فیلم سازان و سرمایه گزاران ایرانی از ظرفیت های این حوزه را در قالب تفاهم نامه ای برای تولیدات مشترک فیلم و انیمیشن فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی ایران در مالزی، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و سعید توکل عضو هیأت مدیره این صندوق روز گذشته (18 مهر) ضمن بازدید از استودیوها و بخش های مختلف مجموعه فیناس با رییس و معاون مرکز ملی توسعه فیلم مالزی (فیناس) و مسئولان مربوطه در حوزه بین المللی، بازاریابی و پخش سینمای این کشور دیدار و گفت وگو کردند.

ایجاد همکاری های بین جشنواره ای، تولیدات مشترک فیلم و انیمیشن، بهره گیری از فضاهای سینمایی و گسترش تعاملات فعالان سینمایی 2 کشور از مهم ترین محورهای صحبت رایزن فرهنگی کشورمان با مدیران سینمایی مالزی بود.

در این دیدار ارزانی، ضمن ابراز خرسندی از حضور سینماگران کشور مالزی در جشنواره فیلم فجر، از جشنواره فیلم مالزی نیز به عنوان یکی از جشنواره های معتبر در جنوب شرقی آسیا یاد کرده و گفت: حضور مؤثر سینماگران ایران و مالزی، در تولید آثار مشترک سینمایی و همکاری های بیشتر در تقویت تعاملات فرهنگی 2 کشور نقش بسزایی خواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم سازی ظرفیت تولید مشترک فیلم و انیمیشن توسط ایران و مالزی

فراهم سازی ظرفیت تولید مشترک فیلم و انیمیشن توسط ایران و مالزی