مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-08سياسي

اصلی ترین چالشی که امنیت اموال غیر منقول را به خطر می اندازد


همایش تخصصی بررسی تکالیف دستگاه های حاکمیتی در راستای عمل به مصلحت قطعی نظام در سلب اعتبار از اسناد عادی، با حضور رییس مرکز وکلای قوه قضاییه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حسن عبدلیان پور در همایش تخصصی بررسی تکالیف دستگاه های حاکمیتی در راستای عمل به مصلحت قطعی نظام در سلب اعتبار از اسناد عادی، اظهار کرد: اکنون این مرکز در عرصه حقوق و علم حقوق و کارشناسی حرف برای گفتن دارد و تاثیرگذار است.

  وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که معاملات غیر رسمی اموال غیرمنقول گفت: ایشان این معاملات را منشاء فساد دانسته اند و تاکید کردند که  باید از اینگونه معاملات سلب اعتبار شود.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان رهبری بحث اسناد و اسناد رسمی مهم است و باید این موضوع پیگیری شود  و حقوقدانان پای کار بیایند.

ما جلساتی را برگزار کردیم و نتایج آن را اعلام خواهیم کرد البته موضوع مطروحه در مجمع تشخیص در حال بررسی است.

  وی گفت: علمی سازی و نخبه سازی و کمک به جریانات تصمیم گیر مثل شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام از حمله اهداف مرکز وکلای قوه قضاییه است.

عیدلیان پور بیان کرد: امروزه یکی از اصلی ترین چالش هایی که امنیت مالکیت اموال غیرمنقول را به خطر می اندازد، اعتبار معاملات عادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین چالشی که امنیت اموال غیر منقول را به خطر می اندازد

اصلی ترین چالشی که امنیت اموال غیر منقول را به خطر می اندازد