مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:052023-09-30سياسي

پیچیدن شمیم خوشبوی عطر یاس در زندگی کودکان بی سرپرست


رییس هیئت مدیره موسسه خیریه مردمی عطر یاس نبوی گفت: در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی اغلب کودکانی که بدون سرپرست هستند، به صورت شبانه روزی نگهداری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فاطمه عسکری امروز در جنع خبرنگاران با اشاره به ففالیت های این مرکز خیریه اظهار داشت: این کودکان از سوی سازمان بهزیستی معرفی شده و این سازمان بر عملکرد این مرکز نظارت کامل دارد.

وی افزود: بازرسان سازمان بهزیستی به صورت دوره ای همه مسائلی که مربوط به این کودکان است، از جمله مسائل معیشتی، آموزشی، پرورشی و … را بررسی کرده و گزارش های لازم را به مراجع ذی ربط ارائه می دهند.

  وی با اشاره به اینکه حمایت مالی از کودکان بی سرپرست این مرکز توسط بانیان و خیرین انجام می شود، گفت: ممکن است این کمک ها به صورت نقدی و یا غیرنقدی با عناوین مختلف برای بالا بردن سطح رفاه، سطح دانش و نیز آموزش این کودکان انجام گیرد.

وی افزود: در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست معمولاً سه نفر به عنوان روانشناس و مربی، کمک مربی و مددکار در هر شیفت با همدیگر همکاری می کنند و نظارت بر عملکرد این افراد نیز توسط مدیریت مؤسسات نگهداری از این کودکان انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیچیدن شمیم خوشبوی عطر یاس در زندگی کودکان بی سرپرست

پیچیدن شمیم خوشبوی عطر یاس در زندگی کودکان بی سرپرست