مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-19سياسي

آزادی 14 زندانی جرائم غیر عمد مالی از زندان شاهرود


در جریان بازدید مدیرکل زندانهای استان سمنان از زندان شاهرود 14 زندانی جرائم غیر عمد مالی از زندان آزاد شدند.

- امید کهربایی مدیرکل زندان های استان سمنان 27 مهرماه از آزادی 14 زندانی جرائم غیر عمد مالی و مهریه زندان شاهرود خبرداد، و اظهار کرد: پس از بازدید از این زندان و بررسی پرونده های زندانیان و با همکاری خیرین و شورای حل اختلاف زندان این اتفاق رقم خورده است.

وی با اشاره به بازدید اخیر خود از زندان شاهرود، عنوان کرد: دیدار چهره به چهره با زندانیان و برسی پرونده های این مددجویان باعث شد تا تعدادی از زندانیان مالی در این چند روز آزاد شوند.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با بیان اینکه 7 زندانی با پرداخت بدهی و 7 زندانی دیگر با گذشت شاکی آزاد شده اند، تصریح کرد: با کمک ستاد دیه استان سمنان بدهی 7 زندانی به مبلغ بیش از 9 میلیارد ریال پرداخت و این زندانیان آزاد شده اند.

وی با اشاره به گذشت شکات با کمک شوراهای حل اختلاف، خاطرنشان کرد: 7 زندانی دیگر نیز با کمک شورای حال اختلاف زندان شاهرود و با گذشت شکات آزاد شده اند.

کهربایی، پیگیری مشکلات زندانیان و زمینه سازی برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد را اقدامی لازم و ضروری دانست، و تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا زمینه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 14 زندانی جرائم غیر عمد مالی از زندان شاهرود

آزادی 14 زندانی جرائم غیر عمد مالی از زندان شاهرود