مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-11سياسي

شهرک های جدید اردستان کدپستی ندارند


رییس اداره پست شهرستان اردستان گفت: بعضی شهرک های جدید در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد کدپستی ندارند و نیروهای اداره پست برای توزیع مرسوله ها با مشکلاتی مواجه هستند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره پست شهرستان اردستان گفت: بعضی شهرک های جدید در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد کدپستی ندارند و نیروهای اداره پست برای توزیع مرسوله ها با مشکلاتی مواجه هستند.

مهدی جعفری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پست و خدمات آن همواره در دوران مختلف یار و همراه مردم جامعه بوده و این خدمات در طول سال های متمادی تغییر و رشد قابل توجهی کرده است.

در سطح شهرستان اردستان هفت نمایندگی توزیع مرسوله در روستاهای موغار، نیسیان، امیران، اسلام آباد و تلک آباد فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 62 هزار مرسوله وارد شهرستان اردستان شده که بیش از 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است، افزود: از این تعداد 8500 مرسوله مربوط به ساکنان روستایی بوده و مابقی در سطح شهرهای شهرستان توزیع شده است.

رییس اداره پست شهرستان اردستان، تصریح کرد: همچنین حدود 44 هزار ترافیک شامل تعویض پلاک، ثبت نام ماشین، گواهینامه جدید الصدور، کدپستی و.

از اردستان به اقصی نقاط مختلف کشور ارسال شده که 17 هزار آن مرسوله پستی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های جدید اردستان کدپستی ندارند

شهرک های جدید اردستان کدپستی ندارند