مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 23:302023-10-12فرهنگي

اهدای«دستکش طلا» به خانواده فردوس کاویانی


«دستکش طلا» از سوی«سازمانی جهانی مایم» به خانواده مرحوم«فردوس کاویانی» اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیین اختتامیه دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان عصر امروز با حضور محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاظم نظری،مدیرکل هنرهای نمایشی و هنرمندان عرصه پانتومیم به کار خود پایان داد.

در این مراسم محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اتفاقاتی که در چند روز اخیر در غزه افتاد، اظهارداشت: اتفاق مهمی رخ داده است  آن این است که نرم افزار ذهنی شکل گرفته بود در مورد اسراییل شکسته شده است و این اتفاق رخ داده شده در 75 سال گذشته بسیار مهم است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شعر نشود فاش کسی آن چه میان من و توست/تا اشارت نظر نامه رسان منو توست ، گفت: این بیت چکیده پانتومیم است، چرا که پانتومیم به اشارات نظر دارد.

وی با بیان اینکه اگر به پانتومیم درست و مبنایی پرداخته شود، افزود: پانتومیم یعنی جامعه شناسی، روان شناسی بین فردی و انتقال مفهوم به زبان بدن است.

  وی ضمن قدر دانی از دست اندرکاران دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان و اساتید هنر پانتومیم حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای«دستکش طلا» به خانواده فردوس کاویانی

اهدای«دستکش طلا» به خانواده فردوس کاویانی