مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-19سياسي

تغییر ساختار بیمارستان میلاد بیرجند نیازمند اقدام نهایی است


لازم است درخصوص تغییر ساختار بیمارستان میلاد بیرجند به عنوان اصلی ترین مرکز درمانی تحت مدیریت تامین اجتماعی در استان، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: لازم است درخصوص تغییر ساختار بیمارستان میلاد بیرجند به عنوان اصلی ترین مرکز درمانی تحت مدیریت تامین اجتماعی در استان، از هیات مدیره ای به ملکی اقدام نهایی انجام شود.

جواد قناعت، روز گذشته 26 مهر ماه در دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در تهران انجام شد، ضمن طرح موضوعات مرتبط با این وزارتخانه در استان، رفع برخی مشکلات را به عنوان مطالبه مردمی درخواست کرد.

وی با اشاره به جامعه آماری افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در خراسان جنوبی، متذکر شد: دریافت خدمات درمانی مناسب و بی دغدغه از مطالبات به حق این افراد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی همچنین با اشاره به گذشت 2 دهه از اجرای پروژه هتل کویر در بیرجند، از آن به عنوان طرح نیمه تمام یاد کرد و گفت: اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص سرعت بخشیدن به روند تعیین تکلیف پروژه هتل کویر مورد انتظار ماست.

وی این مطالبه را در مورد اتمام سایر طرح های نیمه تمام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان هم مطرح کرد و در ادامه به پیگیری مصوبات سفر اول و دوم رییس جمهور به خراسان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساختار بیمارستان میلاد بیرجند نیازمند اقدام نهایی است

تغییر ساختار بیمارستان میلاد بیرجند نیازمند اقدام نهایی است