مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-02اجتماعي

توزیع بسته های بهداشتی «دوران بلوغ» بین دختران دانش آموز مناطق محروم


مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش از توزیع بسته های بهداشتی دوران بلوغ با اولویت مناطق محروم در بین دختران دانش آموز متوسطه اول خبر داد.

- توزیع بسته های بهداشتی دوران بلوغ بین دختران دانش آموز مناطق محروم مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش از توزیع بسته های بهداشتی دوران بلوغ با اولویت مناطق محروم در بین دختران دانش آموز متوسطه اول خبر داد.

رابعه امامی رضوی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص آمار دانش آموزان دختر در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: از میان 16 میلون و 700 هزار دانش آموز، بیش از 8 میلیون نفر دختر در پایه های مختلف تحصیلی مشغول آموزش هستند و نیمی از یک میلیون و 700 هزار دانش آموز اول ابتدایی نیز دختر هستند.

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره فعالیت هایی که امسال آموزش و پرورش برای دانش آموزان دختر در دستور کار دارد نیز توضیح داد: امسال برنامه تربیت کنشگر فضای رسانه، برنامه هویت دخترانه، برنامه توانمندسازی دختران با هویت دخترانه و نیز سبک زندگی دخترانه را در دستور کار داریم.

در همین راستا دو جلد کتاب تالیف کرده ایم و قرار است در سراسر کشور توانمند سازی دختران با استفاده از این دو جلد کتاب انجام گیرد.

توزیع بسته های بهداشتی دوران بلوغ با اولویت مناطق محروم در بین دختران مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش همچنین از توزیع بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های بهداشتی «دوران بلوغ» بین دختران دانش آموز مناطق محروم

توزیع بسته های بهداشتی «دوران بلوغ» بین دختران دانش آموز مناطق محروم