مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-02فرهنگي

فیلم «بازسازی» در جشنواره فیلم کوتاه تهران / روایتی از یک پرونده قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «بازسازی» به کارگردانی علی توکلی و تهیه کنندگی مهاجر توحیدپرست و فواد جاودان آماده نمایش شده است و در چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران حضور می یاید.

- فیلم بازسازی در جشنواره فیلم کوتاه تهران / روایتی از یک پرونده قضایی فیلم کوتاه بازسازی به کارگردانی علی توکلی در بخش مسابقه چهلمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه بازسازی به کارگردانی علی توکلی و تهیه کنندگی مهاجر توحیدپرست و فواد جاودان آماده نمایش شده است و در چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران حضور می یاید.

بازسازی محصول انجمن سینمای جوانان و باشگاه رویاد است.

محمدرضا سامیان، امین میری، محمد اشکان فر، میلاد کفایی، نگین تهمتن، سعید نادری، محمد حاجی زاده و زهرا برومند بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: تن ها اثری که باقی مونده جای کاتره و دستای تو … دیگر عوامل فیلم بازسازی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی حسین زاده، تدوین: فواد جاودان، مدیرصدابرداری و ترکیب صدا: سامان شهامت، طراح صحنه: شوکا هویت دوست، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آرش رواده، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم «بازسازی» در جشنواره فیلم کوتاه تهران / روایتی از یک پرونده قضایی

فیلم «بازسازی» در جشنواره فیلم کوتاه تهران / روایتی از یک پرونده قضایی