مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-22بين الملل

میزبانی نتانیاهو از نخست وزیر ایتالیا با چهره ای رنگ پریده


نخست وزیر ایتالیا در جریان دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو بر اهمیت کمک رسانی به نوار غزه تاکید کرد.

- نخست وزیر ایتالیا در جریان دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو بر اهمیت کمک رسانی به نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر مطبوعاتی جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این نشست فرصتی برای بررسی اوضاع در سایه کنفرانسی بود که در قاهره درخصوص اوضاع فلسطین و رژیم صهیونیستی برگزار شد.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا ، در این بیانیه آمده است، نخست وزیر ایتالیا پس از مشارکتش در نشست قاهره وارد اراضی اشغالی شد.

این دیدار بیش از یک ساعت به طول انجامید.

ویدیو منتشر شده از این دیدار نشان می دهد که نتانیاهو در حالی از نخست وزیر ایتالیا در وزرات جنگ رژیم صهیونیستی استقبال می کند که ظاهری غمگین دارد و با دیدن او هیچ لبخندی نمی زند و چهره ای رنگ پریده دارد.

امروز یکشنبه در شانزدهمین روز از جنگ به دنبال عملیات طوفان الاقصی، جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی مختلف در نوار غزه حمله کرده و منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از فلسطینی ها شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی نتانیاهو از نخست وزیر ایتالیا با چهره ای رنگ پریده

میزبانی نتانیاهو از نخست وزیر ایتالیا با چهره ای رنگ پریده