مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:452023-09-26فرهنگي

کرمانشاه به دنبال ثبت بزرگترین دنده کباب در گینس/ 25 غذای استان ثبت ملی می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای پخت و ثبت بزرگترین دنده کباب کرمانشاهی در کتاب رکوردهای گینس و همچنین ثبت ملی 25 غذای محلی کرمانشاه در جشنواره ملی خوراک خبر داد.

- کرمانشاه به دنبال ثبت بزرگترین "دنده کباب" در گینس/ 25 غذای استان ثبت ملی می شود ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای پخت و ثبت بزرگترین دنده کباب کرمانشاهی در کتاب رکوردهای گینس و همچنین ثبت ملی 25 غذای محلی کرمانشاه در جشنواره ملی خوراک خبر داد.

  وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن هفته گردشگری، اظهار کرد: برای این هفته برنامه های متنوعی در استان پیش بینی شده که یکی از آنها برگزاری جشنواره ملی خوراک در کرمانشاه است.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود دو سال پیش کرمانشاه از سوی یونسکو به عنوان شهر ملی خوراک در جهان معرفی شد، برای همین پیشقدم شده و از شهرداری خواستیم تا یک جشنواره ملی را با این موضوع برگزار کنیم.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: در این راستا مقرر شد که شهرداری به عنوان دبیرخانه و میراث فرهنگی به عنوان بخش اجرایی این جشنواره را به شکل ملی و با حضور تعدادی از استان های کشور برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه به دنبال ثبت بزرگترین دنده کباب در گینس/ 25 غذای استان ثبت ملی می شود

کرمانشاه به دنبال ثبت بزرگترین دنده کباب در گینس/ 25 غذای استان ثبت ملی می شود