مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-10اقتصادي

ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز رجیستری آیفون 14 را تکذیب کرد


سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تکذیب خبر رجیستر شدن آیفون 14 که توسط رییس سازمان ملی استاندارد مطرح شده بود، گفت: طبق برنامه، جمع آوری آیفون های قاچاق 14 و 15 در سطح بازار ادامه پیدا خواهد کرد.

- سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تکذیب خبر رجیستر شدن آیفون 14 که توسط رییس سازمان ملی استاندارد مطرح شده بود، گفت: طبق برنامه، جمع آوری آیفون های قاچاق 14 و 15 در سطح بازار ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا دهقانی نیا، با اشاره به تداوم ممنوعیت واردات مسافری و تجاری ایفون های 14 و 15 گفت: پیرو ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هفته گذشته فرایند جمع آوری گوشی های آیفون قاچاق 14 و 15 از بازار آغاز شده و این روند ادامه داشته و خللی در اجرای آن صورت نگرفته است.

وی با تکذیب اظهارات رییس سازمان ملی استاندارد در خصوص رجیستری آیفون 14 گفت: موضوع رجیستر شدن یا نشدن تلفن های همراه مربوط به حوزه استاندارد نیست و نباید در این خصوص اظهار نظری انجام شود.

گفتنی است امروز اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد، در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در رابطه با رجیستر شدن آیفون 14 گفت: پول ذخیره کنید که به زودی بتوانید آیفون 14 بخرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز رجیستری آیفون 14 را تکذیب کرد

ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز رجیستری آیفون 14 را تکذیب کرد