مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 22:512023-10-16فرهنگي

مدیرکل ارشاد اصفهان: موافق برگزاری کنسرت استاد قربانی بودیم


علی تمنایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: برگزاری کنسرت در استان اصفهان شامل چند مرحله است که به دلیل بروز برخی ناهماهنگی ها در مسیر اخذ مجوز، مجوز نهایی صادر نشد اما اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان موافق برگزاری کنسرت استاد قربانی بوده است.

وی ادامه داد: بررسی محتوایی کنسرت به عهده وزارت ارشاد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بوده است که از این نظر مشکلی وجود نداشته است زیرا آقای علیرضا قربانی در سایر استان ها هم برگزاری کنسرت داشته است.

درخصوص صدور مجوز برگزاری کنسرت ها سازمان ها و نهادهای مختلفی دخیل هستند که وجود برخی موارد منجر به عدم صدور مجوز نهایی شده است.

تمنایی با بیان اینکه کنسرت علیرضا قربانی ایراد و مشکل محتوایی نداشته است گفت: ما موافق برگزاری کنسرت هستیم اما اساساً مجوز نهایی برگزاری این کنسرت صادر نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به گفت وگوی محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با علیرضا قربانی خاطرنشان کرد: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با این خواننده صحبت کرده و امیدواریم زمینه های برگزاری این کنسرت بزودی در اصفهان فراهم و موانع آن برطرف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد اصفهان: موافق برگزاری کنسرت استاد قربانی بودیم

مدیرکل ارشاد اصفهان: موافق برگزاری کنسرت استاد قربانی بودیم