مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:252023-09-27اقتصادي

بیش از 6 هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب در خوزستان شناسایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان امروز در جمع خبرنگاران درباره وجود انشعابات غیرمجاز آب در استان اظهار کرد: در 6 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 6 هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای استان شناسایی، تعیین تکلیف و با نصب کنتور به انشعاب مجاز تبدیل شد.

  وی انشعاب های غیرمجاز را معضلی برای تامین پایدار آب دانست و افزود: این انشعابات علاوه بر دامن زدن بر تشدید کم آبی ها، موجب آلودگی شبکه توزیع آب، کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت سوراخ گیری غیراصولی، تضییع حقوق مشترکان قانونمند، افزایش هدررفت آب و تخریب دستگاه های اندازه گیری آب و مشکلات تأمین آب را دامن می زند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تاکید کرد: به منظور مدیریت شبکه توزیع آب استان، پیمایش لحظه ای مشترکان با جدیت در حال انجام است و گروه های سیار شرکت آب و فاضلاب خوزستان در تمامی شهرها و روستاهای تحت پوشش با پیمایش لحظه ای شبکه توزیع، با متخلفان و هرگونه انشعاب غیرمجاز آب بشدت برخورد می کنند.

وی عنوان کرد: خسارات مستقیم و غیر مستقیم ناشی از اینگونه انشعابات باعث شده که طی سال های اخیر شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان نگاه ویژه ای به این موضوع داشته و برخورد با عاملین برقراری اینگونه انشعابات را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6 هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب در خوزستان شناسایی شد

بیش از 6 هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب در خوزستان شناسایی شد