مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-17بين الملل

مقام ارشد کنگره: واشنگتن بر ارائه بسته کمکی به اسراییل کار می کند


«استیو اسکالیس» رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا امروز (سه شنبه) اعلام کرد که دولت بایدن بر روی ارائه بسته کمکی نظامی به رژیم صهیونیستی کار می کنند.

- استیو اسکالیس رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا امروز (سه شنبه) اعلام کرد که دولت بایدن بر روی ارائه بسته کمکی نظامی به رژیم صهیونیستی کار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکالیس در اظهاراتی در کنفرانس روسای سازمان های یهودیی بزرگ در آمریکا گفت: ما در حال همکاری با اسراییل هستیم.

دولت بایدن در حال آماده سازی کمک های نظامی برای تقویت گنبد آهنین و ارائه مایحتاج نظامی حیاتی به اسراییل است.

وی در ادامه عنوان کرد مجلس نمایندگان آمریکا درحال آماده کردن مصوبه ای برای اعمال تحریم های بیشتر علیه درآمدهای نفتی ایران است.

رهبر اکثریت مجلس نمایندگان گفت که قانون گذاران در حال تدوین پیش نویس مصوبه ای برای هدف قرار دادن گروه های مقاومت در منطقه و همچنین بلوکه کردن آزادسازی 6 میلیارد دلار از دارایی های ایران ذیل توافق تبادل زندانیان هستند.

پیش از این مطابق با توافق حاصل شده میان تهران و واشنگتن، پنج آمریکایی در ازای آزادی پنج زندانی ایرانی و دسترسی تهران به 6 میلیارد دلار از دارایی های مسدود شده اش در کره جنوبی برای مصارف بشردوستانه، اجازه ترک ایران را پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام ارشد کنگره: واشنگتن بر ارائه بسته کمکی به اسراییل کار می کند

مقام ارشد کنگره: واشنگتن بر ارائه بسته کمکی به اسراییل کار می کند